Lundebjerggård
Brugerstyrede centre/huse

Sang i Cafeen

Vi mødes 2 gange om måneden hver anden tirsdag. Vi har lille skolestue, hvor dørene trækkes for så vi ikke 'beriger' gæster i Cafeen.  
Vi synger primært efter Højskolesangbogen

Vi begynder hver gang kl. 13.30 og slutter kl. 15.30. I pausen drikker vi kaffe sammen.

Vi glæder os til at se jer !

Hilsen 

Elisabeth Niels Sang i Cafeen